петък, 22 април 2011 г.

Козунак на конци



Доста рецепти за козунак съм изпробвала, но тази на Танита, излезе най-икономична и най-сполучлива.
Такива кифлички и козунаци станаха, че и баба би ми завидяла. .Само ще уточня, че тази година и аз се изхитрих- месенето бе от хлебопекарната. Непременно опитайте!
Продукти:
2 яйца + 1 белтък(жълтъкът остава за намазване отгоре)
около 1 ч.ч прясно мляко
¼ чаша разтопено масло
1с.л ром(по желание)
1 ч.ч захар
1/2ч.л. сол
около 4 и 1/4 - 4 и 1/2 ч.ч. брашно/ на мен ми излезе с около 1/2 ч.ч повече/
1 с.л. суха мая
настъргана кора от един лимон
Продуктите се поставят в машината на програма тесто и на три пъти се добавят по 1-2 с.л. олио, като непременно след това се поръсва с малко брашно.  После само оформяте , печете и сладко хапвате.Ако нямате хлебопекарна, замесете тестото на ръка, като непременно трябва да удвои обема си при втасването/ поне един час на топло/.

7 коментара:

  1. Тraiana, сигурна съм , че козунакът е бил много вкусен:).Изглежда наистина чудесно!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда разкошно!
    Светли Великденски празници!

    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубав козунак , Траяна !
    Светъл и Благословен Великден !

    ОтговорИзтриване
  4. Чак сега намирам време да поразгледам по-подробно,но бързам да отбележа,че ти е много хубав козунака,много ми хареса,Траянка!

    ОтговорИзтриване
  5. Петя Иванова4 май 2013 г. в 22:43

    Страхотна рецепта!Много вкусен козунак се получи!Благодаря ти!Бърза,лесна,вкусна и ефектна...!Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)